onsdag 3. november 2010

I dag. :) Bukselomme! :D

Hei! :)
Idag så vi en film kalt buddy :D Du kan lese om den her.

Etterpå hadde vi norsk i to timer, og vi sluttet kl.13.00 så det ble ikke tid til så mye jobbing med redesign oppgaven. Dessuten trenkte jeg hjelp av Anne Toril, men hun måtte til tannlegen.
Alikevel fikk jeg gjort litt. :) Jeg skrapte av det overflødige papiret av rammelimet jeg holdt på med i går, og la det til tørk.



Etterpå fant jeg fram ei bukse jeg tenkte jeg skulle bruke på vesken jeg skal lage, og så at det var ei lomme på den. "OO!" tenkte jeg da. :) Den må jeg bruke på veska. :D Så fant jeg ut at jeg kunne sy inn bokstaven "C" fordi Jeg heter Christina og katten på rammelimet, som er min katt, heter Chrissy. :) Så tilføyet jeg et hjerte. :)
Her er det noen bilder. :)
Ja, også klippet jeg ut hjerter til veska. :)

Her er bukselomma. :) Hjertet skal jeg sy bare rødt, og C'en skal jeg ha både gul og rød. :D

Sy, sy, sy. ;)



Lesest ;)
-Christina :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar