lørdag 30. oktober 2010

Fredag 29.okt.2010. :) Motetegning :D

Hei. :)
På fredag lagde jeg og noen andre Motetegninger. Jeg tegnet er jente som satt, og hun som skulle hjelpe oss og lære oss litt, kom plutrelig bort til meg og sa: " Tegner du hun sittenge du?"
"Ja, kunne jeg ikke det?", spurte jeg. "Jo, jo, men det er bare det at det er mye vanskeligere å få til, men du greide det du". Da ble jeg glad. :D

Dette bildet så jeg på da jeg tegnet:


Jeg tenkte jeg skulle gjøre bildet til mitt eget. :D

Her er mi jente med en stripete kjole istedet:

"Så begynner vi" :D








Hånda. :D Har fått en liten ring også. :)


Øredobb. :D


FERDIG:

LESEST ;)
- Christina :D

2 kommentarer:

  1. D va någen kjempe fine tegninger du fekk t å laga :)

    SvarSlett
  2. Veldig fine tegninger Christina :D
    Du fikk det veldig bra til, slik at det ble ditt eget! :)

    SvarSlett