lørdag 30. oktober 2010

Torsdag 28.okt.2010 på Kolnes-Zwerg Interflora :) Første praksis dag :D

Hei :)
På torsdag var det min første praksisdag. Jeg begynte på jobb kl.09.00 :) For en uke siden spurte jeg om jeg kunne få praksisjobb der, men jeg var så nervør så jeg glemte helt å presentere meg. :P Så det første jeg sa denne torsdagen var: "Hei, jeg heter Christina. Jeg skal ha praksis her jeg".
Det første jeg fikk holde på med var å bøye og tøye på sånne:


og surre på grønn blomstertape.
De ble sånn:

Jeg lagde vel ca.20 sånne. Jeg vet ikke hva de skulle brukes til, men jeg lagde de da. :D

Etterpå vannet jeg 4-5 Hortensiaer og rundt 16 orkideer. :)



Når jeg var ferdig med det lagde jeg noen hjerter av kvister og rødmose. Jeg lagde 5 "små" hjerter og to STORE hjerter. :D Disse skulle selges med stjerne-pynt til jul. ;)
Her ser dere tre av de fem "små" jeg lagde. :)

Her holder jeg på å lage en av de STORE. :D


De to STORE. :)

Når jeg var ferdig med det, synes de det var vanskelig å finne ut noe jeg kunne gjøre. Jeg foreslo at jeg kunne koste litt. Etterpå fant lærlingen ut hva jeg kunne gjøre. Jeg skulle lage dekorasjon av bare grønt. Sånn ble det:


Hadde litt tid igjen etterpå og litt oasis, så jeg lagde to hjerter. ;P


Dette var en kjempefin dag, og jeg gleder meg til neste torsdag. :)


LESEST ;)
- Christina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar