onsdag 27. oktober 2010

REDESIGN :D Dag 1,2 og 3 :P

Heisann :)
Nå har vi begynt med et nytt prosjekt på skolen :) Det er Redesign. Altså lage noe nytt av noe gammelt. ;)

Dag 1:
Jeg tenkte det var lettest å redesigne møbler, så jeg "meldte" meg på gruppa Interiørdesign :) Jeg, Natalie, Hege og Jone fant noen bilder av møbler som kunne være redesignet, lagde en veggavis og viste hele klassen.

Her er noen bilder som var på plakaten:

En stol av dollar. :)

En stol av planker (pleier ofte å være det, men dette er på en annen måte ser du. xD Ganske kult :) )

Krakk av sugerør. :)

Tepper/Matter av gummiballer. :)


Dag 2:

Vi gikk gjennom en Power Point. Jeg fikk ingen ideer innen interiør, men fikk en god idè til en veske. Så jeg bestemte meg for å bytte til design og tekstil. :)
Vi skulle lage et moodboard av ideen vår, den ble slik:



Ikke helt fornøyd, kunne blitt bedre. Men,men.

Etterpå gikk vi en tur i byen inn på Fretex og andre gjenbruksbutikker. Da skulle vi ta bilder av ting som innspirerte oss. :)
Her er noen av mine bilder:


Røde klær. :)

Gule klær. :)

Hjerte. :) <3

Hjerter. <3
  
Hjerte. ;) <3

Smilefjes med hjerter i kinnene. ;)

Og hjerte. :) <3


Dag 3:
Denne dagen fikk vi lage Collage, fordi vi skulle trene kreativiteten vår litt :)
Her er min, men det ble litt for mye på den synes jeg. Fikk den ikke helt sånn jeg ville ha den. :S
:
Her er alle tingene jeg brukte. :D
 (skulle ønske jeg bare hadde limt det på sånn egentlig, fordi det så mye bedre ut :) )

Og nå begynner jeg. :)


Lime, lime, lime :D

Begynner å ta form. :)

Nesten.....

Ferdig! :D



Her er noen detaljer:







Det kommer mer av Redesign-prosjektet. :)
Bare følg med. ;)


Lesest :D

- Christina :)

2 kommentarer: